Nystartet!

Brug din tid og energi på at få din virksomhed op at køre, og overlad regnskabet til os!

Nystartet

Det er hårdt, tidskrævende og forvirrende at starte egen virksomhed op. Har du ikke en baggrund indenfor regnskab og økonomi, kan det virke uoverskueligt selv at skulle stå for regnskab og bogholderi.

Som nystartet virksomhed anbefaler vi derfor ikke, at du bruger din tid og energi på at bogføre, indberette, lave årsregnskab, finde den rigtige beskatningsform (enkeltmandsvirksomhed) m.m.

Du skal hellere bruge din energi og koncentration på at udvikle og markedsføre dit produkt bedst muligt.

Lad i stedet Bogholderinden styre dit regnskab og din økonomi. Det er en udgift, som betaler sig.

Start-up pakken er til dig der har valgt e-conomic som regnskabsprogran, og som lige har fået et CVR nr. eller har haft det i max 1 år.

Start-up pakke:

  • Bogføring (MAX 30 bilag/mdr.)
  • Månedlige afstemninger af balance poster
  • Gennemgang/forklaring af balancen hver kvartal
  • 3 timers sparring/fri spørgsmål
    (hvordan tiden fordeles er op til dig)
  • Opsætning af e-conomic
    (fakturaopsætning m/logo, kontoplan, tilpasning af kontoplan mv.)
  • Momsindberetning
  • Vi tjekker din e-boks, og øje med de vigtige beskeder
  • Årsregnskab + opstilling

_

Pris:

  • 9.480,00 kr. (ex. moms) for 1 år
    Der vil blive faktureret 790,00 kr. (ex. moms) hver den sidste dag i måneden, og aftalen er bindende i 1 år.

Vi gør opmærksom på, at udvidet selvangivelse ikke er med i pakken. Den kommer udover og bliver typisk lavet i slutningen af marts hvert år medmindre andet er aftalt.

Dette er et tilvalg, og er derfor ikke med i start-up pakken.

_

Vi anbefaler:

For at gøre tingene lettest for alle parter, anbefaler vi at:

  • Du fakturer selv dine kunder
    Det er hurtigere for dig at fakturer end det er for os. Du ved hvad der er aftalt med kunden…
    Det minimere risikonen for fejl.
  • Tillægsmodulet ‘Smart bank’. Tillægsmodulet ‘smart bank’ gør at alle dine bank posteringer automatisk bliver overført til e-conomic.
  • Tillægsmodulet ‘Smart inbox’. Det gør det muligt at have alle bilag elektronisk, og du skal derfor ikke bekymre dig om at aflevere bilag fysisk. Får du nogle fakturaer når du er på ferie eller på farten kan de let indsendes til inboxen, og vi tager os af bogføringen og evt. betalingen. Det giver dig mere tid til udvikling af virksomheden, og mere tid til familien.
  • Brug app’en fra e-conomic.
    Når du er på farten bliver kvitteringerne væk, og det en hovedpine for dig og din bogholder. Tag et billede af kvitteringen med app’en, og kvitteringen bliver automatisk overført til e-conomic.
  • Få lavet en indkomst-formueopgørelse hvis du er en enkeltmandsvirksomhed.
  • Få lavet et revisor review hvis du er et selskab
    Vi tilbyder muligheden i Bogholderinden.